wtorek, 22 listopada 2011

Pielęgnacja: Biały Jeleń, Hipoalergiczny żel pod prysznic z kozim mlekiem

Tytuł wpisu powinien właściwie brzmieć : O Białym Jeleniu, pogromcy suchotnikowych ramion!
Bez zbędnych wstępów przedstawiam dzielnego jelonka :

Pollena Ostrzeszów, Biały Jeleń z kozim mlekiem

Producent zapewnia :
Biały Jeleń żel pod prysznic z mlekiem kozim zapewnia delikatną ochronę skóry wrażliwej, skłonnej do alergii. Hipoalergiczna receptura żelu sprawia, iż  produkt delikatnie oczyszcza, nie powodując podrażnień.

• nie zawiera barwników,
• posiada zmniejszoną ilość kompozycji zapachowej,
• pH przyjazne dla skóry,
• odżywia i nawilża skórę.

Naturalne mleko kozie zapewnia odpowiednie odżywienie i nawilżenie skóry, dlatego odzyskuje ona elastyczność oraz jedwabistą gładkość. Codzienne stosowanie żelu przywraca witalność skórze.

300ml / 5-6zł

I nie są to proszę Państwa, czcze obietnice!
Przyjrzyjmy się składowi :
Krótki i przyjazny, szczególnie osobom ze skóra wrażliwą, suchą i alergiczną - mimo jednego SLS.
Nie sądziłam, że zaliczam się do powyższych grup, ale od pewnego czasu kąpiel stała się dla mnie po prostu nieprzyjemna - skóra już w trakcie zaczynała mnie szczypać a po jej osuszeniu odczuwałam bolesne wręcz ściągnięcie i pieczenie. Parę minut po wyjściu z wanny ramiona pokrywały się czerwonymi plackami, skóra pękała i łuszczyła się.
Byłam przerażona!
Balsamy nie pomagały a wręcz pogarszały sytuację..
W amoku testowałam kolejne żele pod prysznic - efekt podobny, z większym lub mniejszym natężeniem...

Wtedy trafiłam na Białego Jelenia.
Ta nazwa zawsze kojarzyła mi się z szarym mydłem w kostce, ale też opiniami, że jak wszystko zawodzi, to Biały Jeleń pomoże. Wylądował więc w moim koszyku.
Testy rozpoczęłam jeszcze tego samego dnia. I od razu ulga - skóra jakby dostała pić, zrobiła się od razu sprężysta i gładsza. Ramionka odetchnęły i nie czerwieniły się już tak  złośliwie.
Kolejne użycia i ciągle w stronę słońca!
Teraz jak widać jestem przy dnie butli i mogę powiedzieć, że nie obserwuję już ŻADNYCH z w/w nieprzyjemnych objawów! Drobne ranki wygojone, brak nowych podrażnień, wysuszeń..
Jestem uleczona! :-)

Biorąc pod lupę techniczne szczegóły żelu :
~ konsystencja - raczej rzadka, glutkowata. Polecam stosować na gąbkę/myjkę, gdyż z dłoni potrafi uciec. Pieni się dostatecznie, piana nie bucha, ale to kwestia mało chemicznego składu, więc nie ma co narzekać!
~ zapach - mleczny, delikatny. Nie utrzymuje się niestety zbyt długo.
~ wydajność - w związku z rzadką konsystencją, średnia. Ale wynagradza to..
~ cena - przystępna!
~ dostępność - coraz szersza. Ostatnio mignął mi w Rossmannie, swój kupiłam w Carrefourze.

Naprawdę polecam!
Dobry, polski produkt w przystępnej cenie!

11 komentarzy:

  1. miałam w planach kupno jelonka :-) teraz na pewno się skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i bardzo go lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że również spróbuję :)
    Jestem fanatyczką polskich produktów i chętnie próbuję polskich marek

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo biały jeleń :D to już kojarzę, a mają coś dla skóry tłustej??

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste rozwiązania czasem okazują się najlepsze! Świetnie, że Jeleń Ci pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  6. najlpesze sa tlyko na czas po porodzie

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba się skuszę następnym razem, bo mi często właśnie się ramiona przesuszają :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie mnie nie zachęca, ale Twoja recenzja ajjjj kusi :) Pewnie w końcu ulegnę, ale na razie mam jeszcze kilka "myjadeł" na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się dziewczyny, że Was zachęciłam - naprawdę warto! :-)

    Andzia - kliknij na logo Polleny z boku, przeniesie Cię na stronę, poprzeglądaj sobie jakie mają żele. Ale myślę, że BIAŁY JELEŃ z oligominerałami by się nadał.

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo super musze sobie kupić taki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...