czwartek, 24 listopada 2011

Współpraca z Kosmetyki Elfa!

Kochani! Z przyjemnością donoszę, że nawiązałam współpracę z firmą Vicar, która jest importerem produktów kosmetycznych ELFA.


Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu - Kosmetyki Elfa

Odebrałam dziś paczkę z kosmetykami do testów - jestem bardzo zaskoczona zawartością! Byłam pewna, że z wybranych przeze mnie produktów, otrzymam 2 lub 3  - tymczasem w paczce znalazłam wszystkie!
Jestem bardzo szczęśliwa, że będę mogła je wypróbować i podzielić się z Wami moją opinią :-)

Olejek rycynowy przeciwłupieżowy
Olejek rozmarynowy na porost włosów
Krem na zmęczone nogi
Krem pod oczy z zieloną herbatą
Olejek do kąpieli - Bergamotka i Limonka
Olejek do kąpieli - Sandałowiec, neroli i róża

Prawda, że imponujący zestaw?
O czym chciałybyście przeczytać najpierw?


Serdecznie dziękuję Panu Wiktorowi za kontakt i przesyłkę!
Z przyjemnością zaczynam testowanie! :-)

17 komentarzy:

  1. gratki :)
    bardzo fajne produkty mają, też kilka mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-)
    Z przyjemnością przeczytam także Twoje recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow kolejna blogerka super gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :).
    To musiałaś mieć szczęście, że otrzymałaś wszystkie :).
    Bardzo ciekawe recenzję się zapowiadają (na pewno będę tu częściej wpadać) :D.

    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/
    +dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, olejki do kąpieli, czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki gratki :) przyciągasz kochana firmy do siebie!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, to miłe - mam nadzieję, że sprostam wymaganiom :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Logicznie podchodząc do sprawy - olejki do kąpieli - bo tu po jednym użyciu będziesz mogła wyrobić sobie opinię. Zapachy zapowiadają się kusząco :) Natomiast jestem ciekawa efektów po olejku rozmarynowym, ale myśłę, że najwcześniej mogłabyś cokolwiek stwierdzić po 2-3 tygodniach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :)
    Miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! :)
    Poproszę najpierw o recenzję olejku rycynowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się razem z Tobą, kochana :)
    Chętnie poczytam Twoje risenżyns^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem ciekawa oleju rozmarynowego na porost włosów i kremu pod oczy dlatego czekam na recenzje.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na twoje recenzje. Znalazłam tam sporo kosmetyków, które chciałabym mieć. Skuszę się chyba na olejek rozmarynowy na porost włosów, może nareszcie uda mi się je zapuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejek rozmarynowy na porost włosów & Krem na zmęczone nogi
    opinie poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo tego :) Miłego testowania

    w wolnej chwili zapraszam na mój blog :)
    http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...