niedziela, 27 listopada 2011

7 lat minęło..

Obchodzimy dziś 7 rocznicę ślubu.. niesamowite jak ten czas szybko biegnie..
Wydaje się, że wczoraj mierzyłam sukienkę, stroiłam salę, stałam przed ołtarzem z Nim za rękę..
Z uśmiechem wspominam te nerwowe przygotowania i motylki w brzuchu.. które czuję do dziś!

Każda rocznica pachnie dla mnie frezjami - dzisiejsza również - piękny bukiet frezji stoi na stole i cudnie pachnie.

Robimy wielki krok przez ten siódmy próg wspólnego życia i wchodzimy w ósmy - teraz może być już tylko lepiej!

13 komentarzy:

  1. kurczę, 7 lat.. wooow!
    super dnia rocznicowego Wam życzę i wielu wspaniałych lat razem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agniesiu, wszystkiego najlepszego dla Was. Oby tak dalej i jeszcze dłużej.
    natalia_lila

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje ja w tym roku mialam 5:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga wszystkiego naj dla was, spełnienia marzeń i dużo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby leciały Wam w stazu same szczęśliwe 7emki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, dużo szczęścia i miłości ;* Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana - gratulacje!
    Niech no Cię ucałuję :*
    Bądźcie szczęśliwi razem. Cieszcie się swoim widokiem, obecnością, każdym słowem. Zawsze. Bezterminowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Dziewczyny - to bardzo sympatyczne i miłe :-)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś najlepszego, oby każdy kolejny rok wspólnego kroczenia przez życie był dla Was czymś szczególnym :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Również ode mnie serdeczne gratulacje:)
    Ja z moim mężczyznom w styczniu będziemy obchodzić 6 rocznicę, nie ślubu tylko spotykania się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione gratulacje (znów cała niedziela w pracy) - a z całego serducha - życzę 77 rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, niech każda kolejna będzie jeszcze piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...