środa, 30 listopada 2011

Kolorówka: Basic, Eyeliner Kajalstift #10

Zacznę może małą dygresją - motyla noga, czemu tak trudno kupić najzwyklejszą cielistą kredkę?!
Wszędzie standardowe biele, czernie, brązy, zielenie, fiolety a cielistej nie uświadczysz.. ocoloto?!
W jednej z przetrząśniętych drogerii trafiłam akurat na dystrybutora pewnej polskiej firmy, więc bezpośrednio uderzam z pytaniem czy mają, byłam skłonna złożyć konkretne zamówienie - ale gdzie tam! Nie mieli, nie mają i mieć nie będą! Aghhrr!

Uprzedzając prawdopodobne rady - #10 Almost Famous od Essence jest u mnie permanentnie nie-do-stę-pna.
Szturmowałam Natury i Douglasy co parę dni, doszło do tego, że jak widziano mnie w progu, krzyczano "nieee maaaa!".. cóż..

Ale ale, moje trudy zostały wynagrodzone!
Przy okazji wizyty w Schleckerze moją uwagę zwróciła jasna nakładka kredki Eyeliner Kajalstift.


Jakaż wielka była moja radość kiedy okazała się ona dokładnie tym czego szukałam!

Jest to klasyczna kredka do oczu, do temperowania - jeszcze tego nie robiłam, gdyż zużywa się bardzo powoli.
Rysik wydaje się być twardy w styczności ze skórą, troszkę ją ciągnie, ale dwa ruchy i zaczyna należycie współpracować, mięknie.


O dziwo dużo uleglejsza jest po zetknięciu z linią wodną - co jest w moim przypadku jej głównym, o ile nie jedynym przeznaczeniem. Jest na tyle miękka, że nie drażni powieki i jednocześnie na tyle twarda by się nieestetycznie nie mazać.
Jedno pociągnięcie w zupełności wystarczy by rozświetlić oko - efekt jest naprawdę świetny i bardzo naturalny przy tym - o to mi chodziło!
Odcień tej kredki jest albowiem w moim odczuciu idealnie cielisty :


Nie beżowy, nie pomarańczowy, tylko właśnie cielisty.
Makijaż oka wykończony tak rozświetloną linią wodną otwiera je i daje wrażenie wypoczętego, świeżego spojrzenia.

Ważne również, że kredka nie podrażnia, nie uczula i nie znika z oka w ciągu dnia.
Dla mnie, posiadaczki wzroku na minusie (wrażliwe, -6 w obu oczach ), jest to bardzo ważne, gdyż większość tego typu produktów robi mi z oczu zaczerwienione szparki..

Uwaga, zawrotna cena! 4,99zł! Czego chcieć więcej?


Polecam każdemu! Biała kredka do lamusa, naturalny look górą!

6 komentarzy:

  1. Kredka bardzo chwalona przez bardzo dużo dziewczyn, szkoda, że w pobliżu 40 km nie mogę jej dostać:(

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie nie bardzo podoba mi się taka biała linia wodna, muszę się rozejrzeć za tą kredką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się: nie-biała kreska jest faktycznie bardzo dobrym rozwiązaniem, o wiele lepszym niż biała.

    Ja jestem trochę poza tematem, ponieważ mając duże oczy używam jedynie kredek ciemnych, wręcz czarnych :)

    Nie rozumiem podejścia pracowników drogerii. Kiedyś poprosiłam, by zamówili dla mnie coś trudno dostępnego w jednym egzemplarzu - usłyszałam, że nie. Oferowałam zadatek i wszelkie zabezpieczenia majątkowe - nie i koniec.

    Po opisie - kredka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie...jakoś nigdy się nie zastanawiałam nad kupnem takiej kredki, a wygląda zdecydowanie naturalniej niż biała... wyruszam na poszukiwania ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ma kolor, bardzo bym taką chciała i od jakiegoś czasu się rozglądam i nic takiego u mnie w sklepie niestety nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz, kusisz, a tu nawet nie ma jak ulec, bo pomysłów, gdzie kupić to cudo - brak. :/
    Ale kusisz pięknie... ;)
    Laura

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...