poniedziałek, 28 listopada 2011

Goście, goście..

.. i po gościach!
Weekend był zalatany, świętujący, więc panował tu mały zastój - wskoczyłam tylko na krótko, podzieliłam się z Wami moją (NASZĄ) okazją i już mnie nie było..

Ale teraz, kiedy emocje opadają, goście zostali szczęśliwie wyprawieni w drogę do domu, ja mogę wskoczyć znów w 'tryb blogowy' :-)

W kolejce czekają zaległe zapowiedzi, z których jako pierwszy pojawi się mój pomadkowy rodzynek, zapraszam :-)
Jestem też w trakcie testów Kosmetyków Elfa - póki co bardzo na TAK, ale o tym będzie szerzej wkrótce.

Tak więc, do rychłego przeczytania! :-)

2 komentarze:

  1. Czekam na recenzję,bo jestem bardzo ciekawa kosmetyków Elfa :)
    To teraz po zalatanym weekendzie pora odpocząc w tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niedługo będę obchodzić 3 rocznicę ślubu :)
    czekam na nowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...