piątek, 14 grudnia 2012

Bo nie samymi kosmetykami żyje kobieta, czyli tyci haul :-)

Witam ciepło z deszczowego Oxfordu - wczoraj parostopniowy mróz i piękne okoliczności przyrody :
... a dziś nastroje co najmniej .. bagienne..

Nic to - wykorzystuję parę wolnych chwil by pokazać Wam co nowego wpadło do mojej szafy ostatnimi czasy.



Niemal co tydzień lądujemy z Mężem w okolicach Asdy, stąd magnetyczna niemal siła pcha nas tam na ciuchowe zakupy. W Asdzie króluje George a ja tą markę polubiłam jeszcze za czasów przedemigracyjnych.
Odzież jest stosunkowo nie droga a jakość bardzo nas zadowala.
I tak, pierwszym zakupem był płaszcz dla mnie. Pisałam Wam już o nim w jednej z poprzednich notek.
Moje niezdecydowanie zaowocowało tym, że kiedy po niego wróciliśmy, mój rozmiar był już wyprzedany. Mąż był chyba bardziej niepocieszony niż ja ;-)
Niemniej jednak monitorowaliśmy stan online i udało mi się go upolować!
Zatem - mój Military Coat :

Płaszcz jest bardzo solidnie wykonany, jest lekki i wygodny a do tego niezwykle podoba mi się jego krój (stójka!) i to jak podkreśla to co powinien a ukrywa to co konieczne ;-)

Przy okazji kolejnego wypadu do miasta weszłam w posiadanie dwóch topów.
Pierwszy - obok którego po prostu nie mogłam przejść obojętnie - to Jaggerowy szarak :
Czy trzeba coś dodawać? Musiałam ją mieć! ;-)
Kolejny - z myślą o Świętach - góra jest z tiulu w czarne kropeczki a rękawki szersze, "motylkowe" :

A ostatnio pomyślałam, że brakuje mi prostego, czarnego topu, tak na co dzień - i w oko wpadł mi ten :
Na zdjęciu tego nie widać, ale na plecach ma suwak - fajny gadżet na przełamanie tej prostoty :-)

I kolejny z myślą o Świętach - jest po prostu uroczy!
W połączeniu z kokiem na głowie wyglądam w nim jak chodzące wcielenie niewinności ;-))
Poza tym - uwielbiam koronki!

Do koszyka wpadła też bransoletka z koralików w kolorze metalicznego srebra - nada się jako dodatek do świątecznego stroju, i nie tylko :
Pogoda zaczęła nas tu trochę zaskakiwać, więc postanowiliśmy nabyć również bardziej odpowiednie obuwie.
Do tej pory śmigałam w jazzówkach :
a teraz przyszedł czas na coś w bardziej kowbojskim stylu :
Jestem z nich zadowolona póki co, chociaż obawiałam się jak wpasują się w mój styl - ale jest fajnie :-)


Żeby nie było, że tak ciągle ja i ja - Panu Mężowi też coś skapnęło ;-)
Wspomniany już w poprzednim poście wymarzony czarny grubaśny sweter :
Świetne jest to zapięcie z przodu!

Oraz kamasze - bikery :


No, to chyba tyle.
W Primarku kupiliśmy też bardzo fajny polarowy kocyk - fioletowy w czarne barokowe wzory, no cudo. Nie mogę znaleźć nigdzie fotki a jak próbowałam cyknąć telefonem, wyszła.. kupa za przeproszeniem.
To samo z primarkowym czarnym portfelem z kokardką i ćwiekami - jak chcecie mogę cyknąć, zobaczymy co z tego wyjdzie, chociaż światło dziś.. bez komentarza..


Za tydzień lecimy do Polski na przerwę świąteczną - nie możemy się już doczekać spotkania z Rodziną!
Mam nadzieję, że i dla Was ten czas będzie piękny i rodzinny!

Dajcie znać czy zakupowy post i jego bohaterowie przypadli Wam do gustu :-)

Pozdrawiam Was serdecznie i..

Miłego dnia!

48 komentarzy:

  1. Zakupy jak najbardziej na tak !
    Ten top, który ma górę z tiulu w kropeczki bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swiąteczne ubrania mają swój urok !!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta bluzka z tiulową górą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zakupy, ja georga też lubię, często jest w Polskich ciucholandach:) wpadaj częściej i pokazuj nam zakupy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaleję za rzeczami typu military.
    Również koronki lubię :)

    Ogólnie uważam, że poczyniłaś udane zakupczywo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu marzy mi się portfel z ćwiekami:) Jestem ciekawa, jak wygląda Twój:) Ta bluzka z koronki i ta tunika z tiulem są przeurocze. Poza tym uwielbiam czerń:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk boski - mam takiego siwego-szaraka i polubiłam trochę zimę dzięki niemu :P i grzeczna bluzeczka też mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz świetny, bluzki też! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Popraw proszę to "conaj mniej" bo razi w oczy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubranka pierwsza klasa, bardzo mi się podobają, masz świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :) Bardzo fajne zakupy :) Ale szkoda, że wszystko takie czarne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne zakupy, no i jest plaszcz :) ja tez czesto cos z George przygarniam ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. cieply koc????
    bo szukam porzadnego;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy :) Wszystko mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna ta tiulowa bluzeczek, ostatnio mam fazę na takie połączenia :)

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. zakupy niemałe, jednak na polepszenie nastroju polecałabym wprowadzić trochę kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super jest ta koronkowa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjecie mrozu cudne! tak jak Twoje zakupy:)
    Zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj w Nowym Roku! :) Co słychać?

    Fajne masz te buty z ostatniego obrazka. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw ubrać. A te buty powalające :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakupy jak najbardziej super, szkoda tylko że tak mało wiosennie :) Bluzeczka z kropeczkami piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, miły blog :) zapraszam Cię na mój nowy makijaż i... może poobserwujemy? :) pozdr. :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. With all the doggone snow we have gotten lately I am stuck indoors, fortunately there is the internet, thanks for giving me something to do.
    jeux concours

    OdpowiedzUsuń
  24. płaszczyk strasznie mi się spodobał - cudny
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie od dzisiaj jest fajny Mikołajkowy konkurs z super nagrodą - może masz ochotę zaglądnąć :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszcze podobają mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. płaszcz i jazzówki - boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://easyaccesstobeauty.blogspot.co.uk/ zapraszamy na maly konkurs :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapraszam do mnie na bloga gdzie zgromadzone są rozdania makijazowe i kosmetyczne: http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwowania, będziesz na bieżąco z konkursami ;)) Możesz też napisać w sprawie wstawienia twojego linku ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogromnie podoba mi się ta motylkowa bluzka z tiulem i tym dekoltem w serduszko. Ogólnie fajny blog - zapraszam do mnie;). Póki co ja obserwuję;).

    OdpowiedzUsuń
  30. Płaszczyk wygląda świetnie. Sporo tych zakupów, ja też muszę się wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić fotel podologiczny hydrauliczny i jeszcze fotel do podologii hydrauliczny. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tolle Infos! Ich bin kürzlich auf Ihren Blog gestoßen und habe mitgelesen. Ich dachte, ich würde meinen ersten Kommentar hinterlassen. Ich weiß nicht, was ich sagen soll, außer dass ich es getan habe

    OBAT PENGHANCUR MIOM

    GEJALA PENYAKIT MIOM

    JELLY GAMAT GOLD-G BIO SEA CUCUMBER

    LEGALITAS JELLY GAMAT GOLD-G

    TESTIMONI JELLY GAMAT GOLD-G

    PENYEBAB MIOM YANG SERING TERJADI

    OdpowiedzUsuń
  33. If you have a history of illness that is difficult to recover, maybe our next article will help you to recover

    Inilah Perawatan pada Penderita Osteoporosis
    Cara Menghilangka Penyakit Kulit Ayam
    Obat Bruntusan di Wajah

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...