piątek, 14 grudnia 2012

Bo nie samymi kosmetykami żyje kobieta, czyli tyci haul :-)

Witam ciepło z deszczowego Oxfordu - wczoraj parostopniowy mróz i piękne okoliczności przyrody :
... a dziś nastroje co najmniej .. bagienne..

Nic to - wykorzystuję parę wolnych chwil by pokazać Wam co nowego wpadło do mojej szafy ostatnimi czasy.



Niemal co tydzień lądujemy z Mężem w okolicach Asdy, stąd magnetyczna niemal siła pcha nas tam na ciuchowe zakupy. W Asdzie króluje George a ja tą markę polubiłam jeszcze za czasów przedemigracyjnych.
Odzież jest stosunkowo nie droga a jakość bardzo nas zadowala.
I tak, pierwszym zakupem był płaszcz dla mnie. Pisałam Wam już o nim w jednej z poprzednich notek.
Moje niezdecydowanie zaowocowało tym, że kiedy po niego wróciliśmy, mój rozmiar był już wyprzedany. Mąż był chyba bardziej niepocieszony niż ja ;-)
Niemniej jednak monitorowaliśmy stan online i udało mi się go upolować!
Zatem - mój Military Coat :

Płaszcz jest bardzo solidnie wykonany, jest lekki i wygodny a do tego niezwykle podoba mi się jego krój (stójka!) i to jak podkreśla to co powinien a ukrywa to co konieczne ;-)

Przy okazji kolejnego wypadu do miasta weszłam w posiadanie dwóch topów.
Pierwszy - obok którego po prostu nie mogłam przejść obojętnie - to Jaggerowy szarak :
Czy trzeba coś dodawać? Musiałam ją mieć! ;-)
Kolejny - z myślą o Świętach - góra jest z tiulu w czarne kropeczki a rękawki szersze, "motylkowe" :

A ostatnio pomyślałam, że brakuje mi prostego, czarnego topu, tak na co dzień - i w oko wpadł mi ten :
Na zdjęciu tego nie widać, ale na plecach ma suwak - fajny gadżet na przełamanie tej prostoty :-)

I kolejny z myślą o Świętach - jest po prostu uroczy!
W połączeniu z kokiem na głowie wyglądam w nim jak chodzące wcielenie niewinności ;-))
Poza tym - uwielbiam koronki!

Do koszyka wpadła też bransoletka z koralików w kolorze metalicznego srebra - nada się jako dodatek do świątecznego stroju, i nie tylko :
Pogoda zaczęła nas tu trochę zaskakiwać, więc postanowiliśmy nabyć również bardziej odpowiednie obuwie.
Do tej pory śmigałam w jazzówkach :
a teraz przyszedł czas na coś w bardziej kowbojskim stylu :
Jestem z nich zadowolona póki co, chociaż obawiałam się jak wpasują się w mój styl - ale jest fajnie :-)


Żeby nie było, że tak ciągle ja i ja - Panu Mężowi też coś skapnęło ;-)
Wspomniany już w poprzednim poście wymarzony czarny grubaśny sweter :
Świetne jest to zapięcie z przodu!

Oraz kamasze - bikery :


No, to chyba tyle.
W Primarku kupiliśmy też bardzo fajny polarowy kocyk - fioletowy w czarne barokowe wzory, no cudo. Nie mogę znaleźć nigdzie fotki a jak próbowałam cyknąć telefonem, wyszła.. kupa za przeproszeniem.
To samo z primarkowym czarnym portfelem z kokardką i ćwiekami - jak chcecie mogę cyknąć, zobaczymy co z tego wyjdzie, chociaż światło dziś.. bez komentarza..


Za tydzień lecimy do Polski na przerwę świąteczną - nie możemy się już doczekać spotkania z Rodziną!
Mam nadzieję, że i dla Was ten czas będzie piękny i rodzinny!

Dajcie znać czy zakupowy post i jego bohaterowie przypadli Wam do gustu :-)

Pozdrawiam Was serdecznie i..

Miłego dnia!

39 komentarzy:

  1. Zakupy jak najbardziej na tak !
    Ten top, który ma górę z tiulu w kropeczki bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swiąteczne ubrania mają swój urok !!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta bluzka z tiulową górą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zakupy, ja georga też lubię, często jest w Polskich ciucholandach:) wpadaj częściej i pokazuj nam zakupy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaleję za rzeczami typu military.
    Również koronki lubię :)

    Ogólnie uważam, że poczyniłaś udane zakupczywo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu marzy mi się portfel z ćwiekami:) Jestem ciekawa, jak wygląda Twój:) Ta bluzka z koronki i ta tunika z tiulem są przeurocze. Poza tym uwielbiam czerń:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk boski - mam takiego siwego-szaraka i polubiłam trochę zimę dzięki niemu :P i grzeczna bluzeczka też mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz świetny, bluzki też! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Popraw proszę to "conaj mniej" bo razi w oczy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubranka pierwsza klasa, bardzo mi się podobają, masz świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :) Bardzo fajne zakupy :) Ale szkoda, że wszystko takie czarne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne zakupy, no i jest plaszcz :) ja tez czesto cos z George przygarniam ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. cieply koc????
    bo szukam porzadnego;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy :) Wszystko mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna ta tiulowa bluzeczek, ostatnio mam fazę na takie połączenia :)

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. zakupy niemałe, jednak na polepszenie nastroju polecałabym wprowadzić trochę kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super jest ta koronkowa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjecie mrozu cudne! tak jak Twoje zakupy:)
    Zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj w Nowym Roku! :) Co słychać?

    Fajne masz te buty z ostatniego obrazka. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw ubrać. A te buty powalające :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakupy jak najbardziej super, szkoda tylko że tak mało wiosennie :) Bluzeczka z kropeczkami piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam Cię na konkurs. Do wygrania okulary przeciwsłoneczne lub korekcyjne! Wystarczy tylko wybrać model!
    Więcej na: http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, miły blog :) zapraszam Cię na mój nowy makijaż i... może poobserwujemy? :) pozdr. :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. With all the doggone snow we have gotten lately I am stuck indoors, fortunately there is the internet, thanks for giving me something to do.
    jeux concours

    OdpowiedzUsuń
  26. płaszczyk strasznie mi się spodobał - cudny
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie od dzisiaj jest fajny Mikołajkowy konkurs z super nagrodą - może masz ochotę zaglądnąć :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. Płaszcze podobają mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. płaszcz i jazzówki - boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. http://easyaccesstobeauty.blogspot.co.uk/ zapraszamy na maly konkurs :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zapraszam do mnie na bloga gdzie zgromadzone są rozdania makijazowe i kosmetyczne: http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwowania, będziesz na bieżąco z konkursami ;)) Możesz też napisać w sprawie wstawienia twojego linku ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogromnie podoba mi się ta motylkowa bluzka z tiulem i tym dekoltem w serduszko. Ogólnie fajny blog - zapraszam do mnie;). Póki co ja obserwuję;).

    OdpowiedzUsuń
  32. Płaszczyk wygląda świetnie. Sporo tych zakupów, ja też muszę się wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  33. informacje są bardzo przydatne dla mnie, moje Pozdrowienia z Indonezji, pozdrowienia szczęście zawsze :)

    Obat Jantung Bocor

    Vig Power

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić fotel podologiczny hydrauliczny i jeszcze fotel do podologii hydrauliczny. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...