wtorek, 28 lutego 2012

Przeceny w PEPCO!

Póki co na szybko, bo tylko wpadłam i zaraz lecę dalej.

Na pocieszenie po koszmarnej rozmowie w/s pracy, podreptałam pobuszować do PEPCO.
Dziewczyny, są tam obecnie fajnie przeceny, warto zajrzeć!

Ja ustrzeliłam dawno poszukiwany komplet koszy wenge.
I to za jaką cenę!
Małe (moim zdaniem średnie) kosze przecenione z 16,99 na 4,99 a średnie (moim zdaniem duże) z 24,99 na 9,99!
Wow, prawda?



Było też sporo ciekawych kosmetyków - cieni, paletek cieni + róży, pomadek, pudrów - firmy mi nie znanej, nazwy zapomniałam..
Ale wyglądały porządnie - chyba weszły zamiast kosmetyków Collection 2000.


49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie zapomnij kurtki i szalika - wieje dziś jak szatan ;-)

      Usuń
  2. Kocham Pepco! Te ich "domowe bibeloty", koszyczki, kocyki, kubeczki ;) Bardzo dużo takich gadżetów mam od nich, ostatnio kupiłam piękne, chyba bambusowe koszyki za 2,99zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!
      Jak tam dziś wpadłam to dostałam oczopląsu! Świeczuszki, dywaniki, pudełka, obrusy - zwariowałam ;-)
      Ale byłam twarda, kupiłam tylko to co najpotrzebniejsze!

      Usuń
  3. lubię zajrzeć do PEPCO, można dostać tyle fajnych rzeczy za grosze. te koszyki to już w ogóle okazja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dziś będę tam częstym gościem ;-)

      Usuń
  4. O! Będę musiała zajść koniecznie, bo mam niedaleko uczelni. Dzięki za cynk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cuda i to za grosze! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze a ja nie wiem gdzie we wroclawiu jest pepco :( ! musze sprawdzic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niżej Kasia napisała, a ja sprawdzałam na ich stronie gdzie się mieszczą w Szczecinie :-)

      Usuń
    2. dzieki :) moze w piatek sie wybiore bo bede miala troche czasu a przydal by mi sie organizer na kosmetyki :(

      Usuń
  7. Marie, na Strzegomskiej, Krakowskiej i Lotniczej jest na pewno...z tego co pamiętam. :) Kiedyś mieszkałam chwilę we Wrocławiu... :)

    Aga świetne polowanie! Za rozmowę trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dzięki, możesz puścić - nic z tego :-(

      Usuń
  8. oj to szkoda, że już nie ma Collection 2000, ja mam strasznie daleko do Pepco, więc bardzo rzadko tam bywam, ale lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, że już nie ma Collection 2000 - mam nadzieję, że wróci!

      Usuń
  9. tylko wyzdrowieje i lece do pepco!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. O, fajne te koszyki :) Ale Ci się udało!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosze superowe:-) Bardzo mi sie podobaja!
    Nie mialam okazji poznac oferty Pepco, jedynie ze slyszenia i ogladania:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też tylko ze słyszenia, jakoś nigdy nie było mi po drodze - ale warto czasami wdepnąć :-)

      Usuń
    2. Mnie teraz to juz wogole nie po drodze :P ale jak bede w Polsce to chyba zrobie sobie wycieczke jak starczy czasu:)))

      Usuń
    3. No tak, zapomniałam żeś na wygnaniu ;-)

      Usuń
  12. mam sporo tych koszyków, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kolekcja chyba też się będzie powiększać :>

      Usuń
  13. Bardzo fajne te koszyczki są :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dobrze, że pepco mam niedaleko. Mam nadzieję, że promocja bedzie jeszcze w następnym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się jeszcze załapiesz! :)

      Usuń
  15. fajne koszyczki i za tą cenę tym bardziej się opłacało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Gdyby był jeszcze jeden mały, to też bym wzięła ;-)

      Usuń
  16. Oo.. dzięki za info ;)
    Pudełka się przydadzą ^^ mam chyba jakąś manię ^^
    Jadę jutro! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o koszyczko-pudełka mi chodziło oczywiście ^^

      Usuń
    2. Pędź, mam nadzieję, że będą! :-)

      Usuń
  17. O koszyczki fajne, przeceny naprawdę godne uwagi, bo chociaż można to naprawdę nazwać przeceną ;) A może były jasne koszyczki, czy tylko ciemne? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były były - tylko, że owalne i o 1zł droższe :-)

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię te wikliniaki. Już w tamtym roku nabyłam, jednak mam kilka drobnych szpargałów, które ładniej i wygodniej będą się prezentować w wiklinowym, niż tekturowym pojemniku. Btw tekturowe, takie pudełka z przykrywką, również bardzo lubię! [i również dostępne w Pepco]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *jednak mam kilka drobnych szpargałów, które ładniej i wygodniej będą się prezentować w wiklinowym, niż tekturowym pojemniku, więc dokupię, jeśli w ogóle jeszcze się załapię^^

      Usuń
  20. uwielbiam kosze, koszyczki i koszyczunie :) mam ich dużo, a ciągle gdzieś na drodze pojawia się kolejny fajny :) i zawsze mąż powtarza jak mantrę 'po co Ci to', a ja odpowiadam 'niech pomyślę co tam wsadzę' :) prawda jest taka, że mam więcej koszyczków niż rzeczy do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zakup! a ceny faktycznie niskie O.o

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takie koszyczki :) muszę chyba się wybrać i zobaczyć, czy jeszcze coś zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam te kosze ale narazie nie mam ich gdzie wstawić . W Pepco jest dużo takich drobiazgów do domu za bezcen jakieś ramki wazony i ozdóbki uwielbiam tam buszować :) A ja widzialam tam lakiery Revlona za 8 zł ?! czy to możliwe ? pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam daleko do Pepco ;/ stolica a tylko jedno mamy :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Promocje w PEPCO są wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne koszyki :D Ja mam podobne na bieliznę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...