sobota, 12 listopada 2011

Mały haul i wieeelkie podziękowanie!

Fajny dzień dzisiaj - środek długiego weekendu, piękna pogoda!
Wybraliśmy się więc z małżem na randkę w miasto - u nas każde wspólne wyjście, od kina po spacer za rączkę do Biedronki, to randka ;-)
Zatem najpierw do Biedronki, potem do Rossmanna a potem na pocztę.
Łupy przedstawiają się następująco :

Biedronka :
Mata bambusowa - 2,49 (x2)
Rossmann :
Eveline, Odżywka wzmacniająca z diamentami - 9,49 (promocja!)
Isana Hair, Liquid Silk 20ml - 2,99
Wibo, Growing Lashes - 9,69
PP :
Misha M Perfect Cover BB Cream #21 - próbka 2ml

A najwięcej radości sprawiła  mi dzisiaj przesyłka od Karoli, mojej wieloletniej forumowej koleżanki (Karola kumkumasz ile to już lat?!)
W przesyłce znalazłam :
Pędzel Essence Smokey Eye
Pędzel Inglot do eyelinera
Cień do powiek Vipera Eye x5 (!!)
Karola jesteś nie-sa-mo-wi-ta! Od rana siedzę z bananem, zacieszam jak opętana! Sprawiłaś mi wielką przyjemność, jak tylko będę mogła się odwdzięczyć.. zresztą Ty wiesz :*


Chyba nic mi już dzisiaj nie zepsuje humoru! :D
Zostawiam Was zatem z piosenką, która ostatnio niezmiennie przyprawia mnie o nieokiełznane ruchy ciałem, popularnie zwane tańcem ;-)


9 komentarzy:

  1. eh nie ma nic lepszego niż zakupy.... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w całej rozciągłości! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te cienie z Vipery są całkiem przyjemne i kolory ciekawe. Zycze również milej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doroto wcześniej nie miałam okazji ich używa, więc tym bardziej wdzięczna jestem koleżance, że mi je podarowała :-)
    Myślę, że wkrótce napiszę o nich parę słów.

    Również Tobie życzę przyjemności na resztę weekendu i dziękuję za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam odżywkę 8in1 z eveline, słyszałam, że ma podobny skład do diamentowej. udany zakup! ;) a tabletki naprawde polecam, bo są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie niespodzianki są najprzyjemniejsze :) czasami od ludzi, których mało co znamy dostaniemy więcej dobroci niż o znajomych :) świetne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agulka oby się wszystko dobrze sprawowało ! :D Swoją drogą faktycznie ile to już będzie ? chyba cztery lata w marcu/kwietniu ? :o Strasznie się cieszę, że przyczyniłam się do takiej radosnej soboty ! :D :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. swoją drogą - Eveline w rossmanie ? Jestem Ci ja w szoku :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...