poniedziałek, 21 listopada 2011

Inspiracje : Co nosimy na paznokciach w sezonie jesień-zima 2011/2012?

Ten sezon ma jeden główny motyw przewodni - BŁYSK!
By być trendy, na paznokciach królować powinny lakiery metaliczne, brokatowe, pięknie odbijające światło.
Do lamusa odchodzą pękacze, tak modne w sezonie letnim.



METALICZNE
Essence 6 zł, Sephora 19 zł, IsaDora ok. 30 zł, Make Up Store 41 zł, O.P.I 50 zł, IsaDora ok. 30 zł


CZERWIENIE
Czerwień jest ponadczasowa i zawsze modna. W tym sezonie jest jednak bardziej zgaszona, idąca wręcz w purpurę. Plus oczywiście obowiązkowy błysk!
Make Up Store 41 zł, Catrice 11 zł, IsaDora ok. 30 zł, Revlon 20 zł, Essie 50 zł, Make Up Store 41 zł


NIEBIESKIE
Ten sezon to przede wszystkim granat! Zaraz potem odcienie morskie i kobaltowe. Błysk przewija się również tutaj.
I z tego trendu cieszę się osobiście najbardziej!
Sephora 19 zł, Make Up Store 41 zł, Catrice 11 zł, Pupa ok. 30 zł, Sephora 19 zł, Essence 6 zł


ZGASZONE BRĄZY I BEŻE
Dla miłośniczek spokojniejszych kolorów też coś się znajdzie. Nadal modne są zarówno odcienie nude jak i nieco ciemniejsze brązy.
Essence 6 zł, Revlon 20 zł, Catrice 11 zł, Essie 50 zł, IsaDora ok. 30 zł, Sephora 19 zł


Wpis wzorowany na artykule zamieszczonym na portalu / zdjęcia pochodzą z : cogdziezaile.pl


I jak? Będziecie trendy w tym sezonie? :-)

8 komentarzy:

  1. Kilka lakierów jest stworzonych wprost dla mnie :) ciekawa notka.

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieskie i nude bardzo lubię, więc myślę, że nie będę tak strasznie do tyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba też nie będę do tyłu :D
    Beże i brązy jeszcze mam z sezonu letniego :P
    Niebieski z wibo mój ulubiony, a do metalicznych jak nie byłam przekonana to coraz bardziej mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham błysk - oczywiście, że tak!! :)

    Zafascynował mnie zwłaszcza czwarty Revlon z sekcji "Czerwienie" - do tego stopnia, że zamierzam kluczyć dopóki nie zobaczę, nie obadam i nie rozważę za i przeciw dot. kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę się zaopatrzyć w metaliczne, błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beże i brązy zdecydowanie tak. Inne kolory może sporadycznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ag - świetne zestawienie - mię Revlon tenże fuksjowy tak samo jak Zajeczaka przyssał do monitora i sie właśnie łamię, bo pod domem mam drogerię z Revlonowatymi....

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jasne odcienie lakieru na paznokciach więc wszelkie beże, ecru i delikatne brązy są zdecydowanie moimi faworytami! :) Aczkolwiek czerwień obowiązkowo od czasu do czasu też musi znaleźć się na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...