niedziela, 20 listopada 2011

Leniwa niedziela i garść zapowiedzi

Niedziela z gatunku tych, które lubimy najbardziej - pławimy się w naszych pieleszach, pichcimy, relaksujemy i nie przejmujemy niczym i nikim.. aahh!

W związku z tym, dziś tylko garść zapowiedzi - w najbliższym czasie przeczytacie o :
~ moim ulubionym antyperspirancie
~ niedawno odkrytym kosmetyku do demakijażu
~ jedynej pomadce w mojej kosmetyczce

Mam nadzieje, że czujecie się zainteresowane :-)

Tymczasem, stosunkowo udanej niedzieli! :-)

11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że będzie stosunkowo udana i Tobie także takiej życzę ! :D

    PS: Kupiłam szampon ze skrzypem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja już jest ^^

    No, to gratuluję dobrego zakupu - dorwałaś już w nowej butli czy jeszcze z otworkiem-potworkiem? :]

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy! u mnie też leniwie, coś z ciśnieniem jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. moja niedziela bardzo przypomina Twoją- leżę w łóżku, czytam, bloguję, oglądam filmy niczym się nie martwiąc, niczym się nie przejmować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w rozdaniu. :)

    Wszystkie nadchodzące posty mnie bardzo interesują! ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie była to tak leniwa niedziela, że aż mam wyrzuty sumienia, że nic nie zrobiłam pożytecznego :D

    PS
    Ciekawa jestem co to za rodzynek pomadkowy w Twojej kosmetyczce ;)
    pozdrawiam, pomadkowy freak :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa jaka to też pomadka jest tak wyróżniona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...