wtorek, 29 listopada 2011

Marzenia się spełniają!

Wróciłam z poczty, usiadłam.. i tak siedzę. Nie mogę wydusić z siebie logicznego zdania.
Dawno nie byłam tak zaskoczona i szczęśliwa!

Otrzymałam przed-urodzinowy prezent od Kasi - prezent, który sobie wymarzyłam!

Nastawiona byłam na pędzel do podkładu e.l.f. - i rzeczywiście, dostałam go. Jest świetny, dokładni taki jak miał być, już on ucieszył mnie bardzo bardzo!

Ale to co znalazłam jeszcze w paczce odebrało mi dech - paletka Sleek Au Naturel - moja wymarzona, wyśniona, wyczekana, do której wzdychałam na każdym blogu na którym ją widziałam. Wgapiam się w nią, dotykam, uśmiecham się - czy to nie jest najlepszy objaw upojenia szczęściem?

Do przesyłki dołączona była również kartka urodzinowa - maatko, kiedy ja ostatnio dostałam kartkę? Lata temu! A to daje taką radość! Tym bardziej, że Kasia wybrała ją specjalnie z myślą o mnie! Któż nie chciałby dostać tak przemyślanego prezentu?

Jestem przeszczęśliwa! Kasiu dziękuję za to wszystko i za to jaką osobą jesteś! :*

9 komentarzy:

  1. uffff, cieszę się, że wszystko dotarło bez szwanku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za tak wspaniałą niespodziankę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się ten pędzel rozwalił po 3 użyciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia jest - jak widzę - po prostu kochana^^
    Widzisz, jaką cudowną niespodziankę dostałaś. Cudownie, że są tacy ludzie.

    Pozdrawiam Was, Dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie prezenty naprawdę cieszą. Miłego delektowania się podarkami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najfajniej to dostać taki prezent, który spowoduje prawdziwy uśmiech na twarzy, niż sztuczny, który mówi " O jaki fajny pomysł" a w głowie "Po co mi to...." Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...