niedziela, 1 lipca 2012

Zapowiedź: LE "CUCUBA" od Catrice!

Piękne, soczyste kolory - brązy, żółcie, korale, zielenie - to wszystko znajdziecie w nowej limitce od Catrice "CUCUBA", która wejdzie do sprzedaży na przełomie sierpnia i września 2012!
Kiedy w PL? Pozostaje mieć nadzieję, że w podobnym terminie..



Tymczasem przyjrzyjmy się bliżej!


Loose Eyeshadows
C01 Sunny Side | C02 Reggaeton | C03 Salsa Cubana | C04 Havana Drum | C05 Take It Mint



Liquid Shimmer Eyeliner
C01 Take It Mint | C02 Reggaeton



Soft Lip Colour
C01 Salsa Cubana | C02 Be All Smiles



Bronzing Powder
C01 brown



Ultimate Nail Lacquer
C01 Sunny Side | C02 Reggaeton | C03 Salsa Cubana | C04 Havana Drum | C05 Take It Mint

Zdjęcia: kosmetikaddicted.blogspot.com



Mi oczywiście wpadł w oko bronzer i miętowy lakier do paznokci ;-)
A Wam?



Miłej niedzieli!



18 komentarzy:

  1. Te cienie podbiły moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajnie się zapowiada:) Przyjrzę się lakierom i eyelinerom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo ciekawie, lakiery mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG, wszystko mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, te lakiery są genialne! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. cienie wygladaja fantastycznie! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie slicznosci :)
    Przygarnelabym brazowy lakier, brazowy liner i koralowa szminke.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się miętowy liner :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi dokładnie te same rzeczy wpadły w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo produktów mi sie spodobało :) Najbardziej lakiery i cienie ;) Napewno sie skuszę na parę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada sie swietnie. szczegolnie mitowy liner i lakiery

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem zakochana w miętowym linerze <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Miętowy eye-liner jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę na linery i brązer, ale pewnie jak zwykle ominie mnie limitowanka... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful things!! I love especially the nailpolishes and the eyeshadows! These colours are amazing! Want the green and orange one!!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...