środa, 4 lipca 2012

Youtubove Love

Tak sobie oglądam mój ukochany kanał na Youtube i naszła mnie myśl - BOOM! - podzielę się z Wami!
Wszak świta mi coś, że kiedyś krążyło po Blogosferze coś na kształt TAGu w którym wymieniano swoje ulubione, urodowe i nie tylko, kanały.
Co też teraz jako samozwańczy otagowywacz uczynię :-)



Kanał, który uwielbiam, który zawsze wprawia mnie w świetny humor, przy oglądaniu którego nie raz płakałam ze śmiechu to kanał Gosi czyli cremedelacreme28 :
Tutaj Gosia backstage - jest po prostu wspaniała! :-))



Uwielbiam ją za charyzmę, niesamowite poczucie humoru i dystans do siebie, wiarę w siebie i swoją wartość. Za niesamowite ciepło i wrażliwość, które bije z każdego jej filmu.
I tak jak pisałam - ze za każdym razem wychodzę z jej kanału z obolałymi od ciągłego uśmiechania się policzkami a nie raz z rozmazanym makijażem ;-))
Looknijcie chociażby na Kabąąąąągi albo Boyfriends TAG :



Gosiu! Jesteś niesamowita! Kręć w nieskończoność! :-))

Zapraszam Was również na fejsa kanałowego : Cremedelacreme28

***

Jeżeli mowa o moich top kanałach, nie może zabraknąć mojego makeup guru.
Chodzi oczywiście o Wayna z kanału gossmakeupartist
Jego filmy zupełnie zmieniły moje podejście do makijażu, sporo się z nich nauczyłam, więc jeśli jeszcze nie oglądałyście Wayna - serdecznie polecam!
Tutaj film o rozświetlaniu i konturowaniu, którzy 'miażdży system"!



Facet jest niesamowity! Muszę przyznać, że najbardziej lubię filmy, w których prezentuje sztuczki sam na sobie!
I to jego mrugnięcie na pożegnanie - awwww! ;-)

Jest i kanałowy fejs : Goss Makeup Artist


To oczywiście nie wszystkie kanały, które subskrybuję, ale te dwa zdecydowanie warto polecić w pierwszej kolejności :-)
Zaglądam też do Nieesi25, megilounge, grzeex3.

A jakie są Wasze ulubione tuby?
Polecajcie niżej!

Miłego dnia!


15 komentarzy:

  1. Nie znałam kanału Gosi, ale wydaje się bardzo pozytywną osobą, chętnie pooglądam:)

    Gossa bardzo lubię za to,ze w kilka minut potrafi b.dużo przekazać ciekawostek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Goss jest swietny, bardzo sie ekscytuje a ja razem z nim:)

    ale w filmie o konturowaniu akurat nie powalił nowinkami;) ...ale! bosko zaprezentował wszystko na dojrzałej modelce!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja regularnie slucham tylko nieesi nissiax i megi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią przejrzę polecone kanały :) ciekawa jestem Wayna, co mężczyzna ciekawego przedstawi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo lubię Gosię ;)) Ma mega dystans do siebie. Dareckiego też lubię :)) W ogóle to czasami płaczę ze śmiechu na tych filmikach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Gosię i mnóstwo innych dziewczyn z You Tube :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki sam post u siebie, ale tych osób tam nie ma;) Nie oglądam jakoś ich

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Gosie i jej Kabągi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też bardzo lubię Gossa! a Gosię oglądam od czasu do czasu, jak mi się przypomni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka ulubionych kanałów, jednak najbardziej chyba będę za PaniNorgę:) Niesamowita jest:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam też LuxyHair, callmeblondie (chyba dobrze napisałam) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oglądam głównie allthatglitters21. Lubię jej recenzje książek na drugim kanale: ellesglittergossip

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadłam kiedyś na Gosine kabągi, właśnie sobie przypomniałam że na chwilowo porzuconym kompie mam zapisany ten filmik w zakładkach, żeby wrócić do całego kanału po sesji - czyli teraz :D
    Goss wymiata, przez niego/dzięki niemu zmobilizowałam się w końcu i kupilam flat topa (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Na YT spędzam bardzo mało czasu i najchetniej wybieram anglojęzyczne kanały, jakoś nie mam ulubionej polskiej vlogerki.
    Gossa uwielbiam i często jak tylko mam okazję to jest u mnie na tapecie, nawet jeżeli tyko go słucham:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...