piątek, 6 lipca 2012

NOTD: HEAN, Wedding Garden #641

Nie byłabym sobą gdybym od razu nie wzięła w obroty nowych pastelków ;-)
Jako, że zarówno Wam jak i mi najpierwej w oko wpadł #641, ten też jako pierwszy wylądował na pazurzastych :-)


#641 to piękny pastelowy błękit jakiego zdecydowanie brakowało wśród wesołej gromadki moich buteleczek szczęścia :-)
Po przyjrzeniu się lakierowi w buteleczce, zauważyłam delikatny srebrny shimmer - a byłam pewna, że jest zupełnie kremowy!
Jednak po aplikacji jest on niewidoczny. Sprawdzę go jeszcze w pełnym słońcu, może wtedy ponownie się objawi.

Konsystencja jest tradycyjna, idąca w kierunku gęstej. 
Nie przysparza żadnych problemów przy nakładaniu - lakier nie rozlewa się po płytce ani nie zbija w kluchy.
W sam raz.

Przyznam, że w przypadku pasteli zawsze obawiam się o krycie.
Jednak jak widać #641 kryje całkowicie po dwóch cieńszych warstwach.
Ciężko nałożyć równomiernie jedną, więc rekomenduję dwie. Poza tym zyskuje na tym kolor - jest dokładnie taki, jakiego oczekujemy po obejrzeniu lakieru w buteleczce.

Trwałości póki co nie oceniam - pazurzaste pomalowane wczoraj wieczorem, nie miały jeszcze okazji być ciężej doświadczane.


Na zdjęciach zatem dwie warstwy na bazie (Eveline diamentowa).
Bez żadnego nawierzchniowego wspomagacza, gdyż takowych nie używam.
Skórki tradycyjnie naoliwkowane - jeżeli na którymś zdjęciu widać to zbyt mocno, sorry.

Od razu przepraszam za moją złamaną miniówkę - bidka taka...
Pierwszy raz od.. miesięcy złamał mi się paznokieć.. i chyba mam już winowajcę.. ale o tym kiedy indziej.

Cóż, enyoj!








 I jak wrażenia?
#641 spełnił Wasze oczekiwania?


 Miłego dnia!



79 komentarzy:

  1. dosyć fajny, 640 widziałam z bliska:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na paznokcie i buteleczkę, nie powiedziałabym że to ten sam lakier:)
    Ale podoba mi się ;) Pasuje do odcienia Twojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bladzioch, jeszcze lepiej wyglądałby przy opalonej skórze :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miłość trzeba zatem przypieczętować zakupem ;-)

      Usuń
  4. ma w sobie coś takiego, że mi się chyba nawet podoba :) choć nie przepadam za niebieskościami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie w buteleczce wygląda cienie, ale możę to tylko takie ujęcie :) Kolor na paznokciach piękny, w sam raz na upalne lato, takie orzeźwienie ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie jeśli masz ochotę :)
    http://babska-torebka.blogspot.com/2012/07/wakacyjne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastele świetnie wpasowują się w sezon letni :-)

      Dzięki za zaproszenie :-)

      Usuń
  6. śliczny! w buteleczce wygląda o wiele mniej zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor ;) I dobrze że całkowicie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawałek nieba na pazurkach- mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. z jakimiś duperelami ozdobami na pewno wyglądałby o wiele ładniej, bo tak to ja niebieskości nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, ale bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny! i mój ulubiony kształt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. ohh juz w myslach widze cuowne pastelowe ombre z uzyciem tych lakierow... ostatnio choruje na to zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szybko sprawdziłam i róż & brzoskwinka są niestety nie kryjące.. ale może jako baza by się nadały :-)

      Usuń
  14. Jest cudowny! Nie wiem czy u mnie prezentowałby się równie dobrze, jakoś nie pasują do mojej karnacji pastele :). Ale pewnie jak zwykle się pokuszę by to sprawdzić ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się kształt twoich paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmieniam zdanie :)
    Ładny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Najprostszy, jaki widzialam, ale w prostocie tkwi sila! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. też ostatnio wpadłam w manię pasteli na paznokciach :) ładny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, naprawdę piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglada fajnie a pewnie przy opalonych raczkach efekt bylby jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zupełnie nie w moim stylu, ale ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny kolor i piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny jest, dobrze się czuję w takich odcieniach

    OdpowiedzUsuń
  25. jakoś nie przepadam za pastelami na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  26. ale masz ładny kształt paznokci ! a kolor jest cudny ;]
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastyczny :) takie delikatniusi, mniam!
    i jeszcze mówisz, ze krycie dobre to już całkiem :D

    ale oszczędzamy, oszczędzamy ;)

    biedny maluszek :* oby szybko odrósł

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba. Ostatnio mam fazę na pastele, tylko gdzie ja znajdę Heana u mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny kolor i bardzo dobre krycie.

    OdpowiedzUsuń
  30. ale masz piękny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba! i masz wspaniałe pazurki:)
    Nie jestem fanką pasteli ale taki kolor przygarnęłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  32. IDEALNY! Uwielbiam takie pastelowe słodziaki <3 Polecam zostawić maila pod konkursem u mnie do wygrania mega trwałe lakiery!!! Pozdrawiam serdecznie! :-*

    OdpowiedzUsuń
  33. ładny kolor :) i precyzyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Piękny kolor :) A Twoje dłonie wyglądają bardzo estetycznie! Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...