poniedziałek, 9 lipca 2012

Musiałam! Czyli czwartkowy mani + bling bling!

Mały popołudniowy peek-a-boo!
Wstawiam szybko fotki odpicowanego czwartkowego NOTD :-)
Jak widać moje zamiłowanie do błysku kontrolowanego wygrało i do pięknego pastelovego błękitu dołączyły holo pierdółki w postaci Essence Nail Art Twins 02 Julia :-)

Przy okazji macie mogę nieco podsumować trwałość lakieru HEAN Wedding Garden #641 - zdjęcia zrobione przed chwilą, manicure wykonany w czwartek wieczorem - jak widać żadnego większego uszczerbku (a jestem ostatnio kurą domową, więc survival przechodzi codziennie ;-)), oprócz widocznego już odrostu.

Przepraszam za ciemne fotki - starałam się z nich wycisnąć maxa, ale cały dzień się chmurzy i mimo kombinacji alpejskich przy oknie wyszło jak wyszło..





Miłego dnia!

54 komentarze:

  1. ten kolor też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpadłam! Bardzo mi się podoba! Chyba zmyję moje kokardki z serdecznych i też "se" tak maznę topperem, a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyszło - zero smug - perfekcja

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, ze trwały jest, jak dalej tak ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, serio - jak wszystkie Heany, które do tej pory testowałam :-)

      Usuń
  5. do samego lakieru nadal się nie przekonałam, jednak z jakimiś tam pierdołkami dodatkowo wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyś mnie po części natchnęła na pierdółki ;-)

      Usuń
  6. Przepięknie, śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki piękny! i kolor bazowy i "holo pierdółka"!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no ślicznie wyszło:)
    bardzo fajny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny! taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne połączenie :]

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie razem wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie wygląda z tym topikiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie go podrasowałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie!
    Ale i tak wolę bez tych ozdóbek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie lubię obie wersje, zależnie od nastroju :-)

      Usuń
  16. Piękny kolor i paznokcie ja mam podobny lakier z barry m blue moon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)*
      Barry M też mam nadzieję przetestować!

      Usuń
  17. Bardzo ładny, taki delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma za co przepraszać, ładnie Ci wyszły ;] a lakier jest wart większego zainteresowania ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ciężko było zrobić coś porządnego przy tak lipnym świetle.. :-)*

      Usuń
  19. Lubię takie toppery na jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki piękny błękit! :)))))

    mam nadzieję, wpadać do Ciebie już regularnie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakby troszkę zimowo ale na upalne dni to fajna ochłoda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To połączenie jest cudowne :D Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...