wtorek, 31 lipca 2012

NOTD: HEAN, Wedding Garden #640

Niemoc jest straszna..
Starałam się wyrwać z jej szponów przez cały tydzień - i dziś ostatecznie (mam nadzieję..) zatriumfowałam - czego owocem było czochranie pandziorków i powstałe w tego wyniku NOTD :-)

Dalej mam fazę na pastele, więc postanowiłam pociągnąć ślubną serię i tak oto na paznokciach gości HEAN, Wedding Garden #640 :

Cóż mogę powiedzieć o rzeczonym.. to mięta, jakiej brakowało w moim 'zbiorze'.
Kremowa, letnia i estetyczna. 
Bardzo podoba mi się efekt zadbanych dłoni, jaki możemy osiągnąć dzięki pastelom i dzięki tej miętce również udało mi się go osiągnąć.

Konsystencja lakieru wydaje mi się być nieco gęstsza niż w przypadku błękitu #641, jednak paradoksalnie nakładanie go przysparza trudności właściwych raczej rzadziakom..
Mianowicie lakier smuży.. i o ile nie mam pretensji w przypadku pierwszej warstwy, tak przy drugiej jestem lekko.. zniecierpliwiona, można by rzec..
Pokrycie płytki jednolitą warstwą, bez prześwitów, to nie lada wyzwanie.. i muszę przyznać, że mimo wysiłków, nie do końca mi się to udało.. oh well.. MINUS!

Schnie przyzwoicie, kwestia góra 10 minut i jest twardziel.

Trwałość - i tu zawiążę do wspomnianego błękitu #641.
Pewnie większość z Was mi nie uwierzy, ale lakier trzymał się 11 dni (!!). Gdyby nie odrost i fakt, że po prostu mi się znudził, nie zmywałabym go.
I kolejny raz - tak, zmywam, gotuję, piorę, sprzątam, żadna ze mnie pindzia latająca z pandziorkach w górze. Mimo to wynik jest u mnie im-po-nu-ją-cy. Fala dla tego pana!
Jeżeli miętka zbliży się choćby do tego wyniku, będę zdecydowanie zadowolona :-)

To chyba na tyle.
Zostawiam Was z wizualizacją - Eveline diamentowa jako baza + 2 warstwy HEAN WG #640 :








I jak, podoba się? :-)
Lubicie miętki?


Miłego dnia!

34 komentarze:

  1. piękna miętka! 11 dni to chyba ewenement wśród lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mua mua :*

      Też myślę, że to ewenement! Szczerze to nie wiem jak to możliwe.. i jak ja wytrzymam bez tych lakierów na wygnaniu!

      Usuń
  2. piękny odcień :))
    takiego chyba jeszcze nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię miętę. Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne, zadbane paznokcie! Po prostu WOW! :)
    A lakier bardzo mi się podoba, taki świeży jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz idealne paznokcie, a mięta świetna - ja od jakiegoś czasu mam ochotę pomalować paznokcie wściekłym, matowym różem, ale jak patrze na swoje tragiczne paznokcie to mi przechodzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek ;) ja 11 dni bym chyba nie wytrzymała ;) szybko by mi się znudził kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor! Szukałam takiego od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham mięte, ale nadal nie moge znalezc idealnego koloru;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie efekt zadbanych dłoni jest, wyglądają bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jak kolor, ale te Twoje pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale że aż 11 dni? Wow :) Kolor przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski! ostatnio lubię takie miętowe niebieskości :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dość, że genialny kolor, to jeszcze ta trwałość!
    Masz piękne paznokcie i zadbane skórki, bardzo przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna mięta i piękne pazurki a lakier trzymający się tyle dni ideał:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapomniałaś dodać - niebiańska miętka :) po prostu odlot!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny, chociaż 641 chyba bardziej mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  17. 11 dni? o matko! toż to wieki :P a kolor na prawdę ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz wspaniałe paznokcie, a kolor piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. normalnie nie wierzę, 11 dni?! kupię i sama przetestuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. ulala nigdy mi się tyle nie trzymał lakier

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądają.
    Masz super blog zapraszam na mój
    http://allesuberalles-libe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...