czwartek, 8 grudnia 2011

Mały haul

Po średnio obiecującej rozmowie w sprawie pracy, postanowiłam się dotlenić. Pogoda piękna, zimowo, mroźne, ale słonecznie.
Nieśpiesznie krążyłam między sklepami, wstępowałam to tu, to tam.. relaks!

Zajrzałam do Rossmanna i Natury - początkowo nie miałam zamiaru nic kupić, ale same wiecie jak to jest.. ;-)
Efektem poniższe łupy :

Jak nie trudno się domyślić, Natura to  kultowe już flejksy 104 z My Secret :
oraz ciesząca się świetnymi opiniami maskara Essence I Extreme :
Muszę powiedzieć, że szczotą jestem prze-ra-żo-na! Nie wiem czy nie jest nawet większa od Colossala - no nic, obadamy.

W Rossmannie skromnie - Wibo Express Growth 354 :
To piękna malinowa czerwień z iskrzącymi się na niebiesko drobinkami - jestem ciekawa efektu na paznokciach.


Głowa przewietrzona, nastrój poprawiony - dzień uratowany!

11 komentarzy:

  1. fajne zakupy, tez szukam pracy, az mi sie płakac chce:(

    świetne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh taaaak zakupy to relaks :) zdecydowanie :) ale kosmetyczne, na ciuchowe muszę mieć wenę :D
    daj znać jak ta maskara :) bo szczotę ma ekstraaa!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj te flejksy to już chodzą za mna i chcę je mieć,tylko mi nie po drodze do natury..P.s trzymam kciuki,aby z praca sie udało:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o pracę, to czorno to widzę, ale staram się nie poddawać..

    Zakupy natomiast dobre na wszystko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dziekuje, az nie moge nocami spac,

    OdpowiedzUsuń
  6. Do najbliższej natury mam kilka kilometrów,wiec zawsze odwlekam wizyte,podobne flejksy ma Pierre rene i myśle,ze kupie gdzieś u siebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczne lakierki. Nie ma to jak małe zakupy na poprawę nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dziś też relaksowałam się na małych zakupach, moje ograniczyły się do płynu micelarnego, kalendarza i rozgrzewającej herbaty o smaku śliwki i kardamonu :) kupiłam też kilka prezentów dla najbliższych :)
    uwielbiam tak spacerować po mieście lub galerii i zaglądać do sklepów, nigdzie się nie śpieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na zakupy ostatnio chodzę zbyt często..
    Podoba się bardzo kolor lakieru:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...