środa, 21 grudnia 2011

Pazurki: Hean, Colour Obsession, 611 Kobalt

Czas na przedstawienie pierwszego lakieru, którego dzięki uprzejmości firmy Hean i Pani Magdaleny, mam przyjemność testować :-)
To przepiękny Kobalt nr 611 :

Producent głosi :
Formuła lakierów Colour Obsession - efekt HIGH GLOSS & LONG WEAR - zapewnia:
- równomierną aplikację bez smug,
- szybkie wysychanie lakieru na paznokciach,
- dobre krycie przy pierwszej aplikacji,
- powstanie elastycznej warstwy - nie pęka i nie odpryskuje,
- trwałość lakieru na paznokciach do 5 dni,
- wyjątkowy połysk – bez dodatkowego użycia preparatu nabłyszczającego.

Trwała formuła lakieru wzmacnia i utwardza paznokcie. 
Nie zawiera szkodliwych związków: toluenu, formaldehydu i kamfory

7ml / ok. 5zł

Kobalt 611 pochodzi z najnowszej kolekcji Zima 2011/2012.
To piękny, głęboki odcień - pozornie kremowy, pod światło widać jednak malutkie drobinki. To jakby lepsza wersja Wibo EN 361.
Aplikacja to marzenie - wygodny pędzelek, idealna konsystencja.
Krycie - tu największy szok - do PEŁNEGO krycia wystarczy jedna, normalna warstwa! Widać to na zdjęciach poniżej! Przysięgam, to JEDNA warstwa!
O trwałości póki co się nie wypowiadam - jestem świeżutko po malowaniu.

Jestem pod wielkim wrażeniem tego lakieru!
Szkoda, że jest tak trudno dostępny - gdybym nie otrzymała go do testów, podejrzewam, że w ogóle bym go nie wypróbowała, gdyż zwyczajnie nigdzie nie można go dostać..
Tu apel do przedstawicieli/dystrybutorów - rozszerzcie dostępność kosmetyków Hean! Warto! :-)

A teraz wizualizacja - nie mogłam wyselekcjonować, więc wstawiam wszystkie :-) Enjoy!
(Światło dzienne, robiłam co mogłam..)











Podoba Wam się?
Używałyście już lakierów Colour Obsession?

Produkt został mi udostępniony celem przetestowania i zrecenzowania. Fakt ten nie ma ŻADNEGO wpływu na moją opinię.


***

A w pakiecie - dzisiejszy zimowy Szczecin :-)



14 komentarzy:

  1. Głęboki granat, przepiękny. W sam raz na taką porę roku. Wygląda idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest i masz bardzo ładne paznokcie.Planuję na ten kolor dodatki do szaro-popielatej sukienki sylwestrowej i ten lakier by idealnie pasował,musze go poszukać:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żartujesz, to naprawdę jedna warstwa ?? Czemu u mnie nie ma Hean ;(( Genialnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny kobalt! :) Muszę przyznać, że kryje doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  5. kusi mnie sytarsznie ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, piękny, piękny!!!
    A jeśli chodzi o dostępność, to czasem wystarczy iść do drogerii i zapytać, czy mogą coś sprowadzić. Ja znam przemiłą Panią w mojej osiedlowej drogerii, która często zamawia serie jakiś produktów, tylko dlatego, że chodzę tam często i o coś dopytuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za kolor :d jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech Cię ucałuję - uwielbiam Szczecin!! Szczecin i Międzyzdroje przywodzą mi na myśl jeden z najcudowniejszych lat mojego życia - rok 2001.

    Lakier przecudny - właśnie jego wybrałam w Twojej ankiecie i dziękuję za recenzję :)
    Wspomnienie o lakierze miało być pierwsze w kolejności, ale Szczecin w pakiecie przesądził o wszystkim^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się <3 Chce go !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Również go otrzymałam do testów i jestem pod ogromnym wrażeniem tego koloru :). Masz bardzo ładne paznokcie:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak sobie myślę i ja chyba lubię bardziej jak masz jasne paznokcie. :D Te nude z drobinkami śnią mi się po nocach. :D Ale te też okej, zwłaszcza że jak zwykle perfekcyjnie pomalowane. :) Zastanawiałam się czy sama bloga z moimi paznokciami nie założyć, ale chyba nie ma sensu. ;)
    Pozdrawiam, Groszek Antyforumkowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. łoooo, jaki śliczny.. kocham takie kobaltowe granaty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...