piątek, 9 grudnia 2011

Pielęgnacja: Krem na zmęczone stopy, Kosmetyki Elfa

Czas na pierwszą recenzję kosmetyków, które dzięki uprzejmości Pana Wiktora mam przyjemność testować.
Tytułem wstępu :
Firma „Vicar” zajmuje się importem produktów kosmetycznych Elfa. Nasza firma jest przedstawicielem „Elfy” w Polsce. Kosmetyki, które importujemy produkowane są przez Zakłady Farmaceutyczne Elfa - aktualnego lidera rynku ukraińskiego co gwarantuje wysoką jakość produktów. Ich jakość i skuteczność działania potwierdzają nagrody jakie otrzymały na rynku europejskim: Międzynarodowa Nagroda Jakości 2008 Genewa,  Panaceum 2008, Międzynarodowa Europejska Nagroda Jakości 2009 Madryt.

Dzisiejsza recenzja dotyczyć będzie Kremu na zmęczone stopy :


Opis sklepu głosi :
Krem zawiera olejek z pestek winogron, drzewa herbacianego i pichty, wyciągi z kasztanowca, z liści czerwonego winogrona i mięty, kamforę, alantoinę, mentol. 
Krem usuwa napięcie i zmęczenie nóg, opuchliznę i nieprzyjemne odczucia związane z chorobami naczyń krwionośnych, chłodzi stopy. Pomaga nogom poddanym stałemu przeciążeniu, nadając im uczucie lekkości. 
Dzięki wyjątkowym właściwościom kasztanowca ma silne właściwości przeciwobrzękowe, zapobiega powstawaniu żylaków. Aktywne składniki kremu polepszają mikrocyrkulację krwi, goją mikrouszkodzenia. 
Regularne użycie kremu przywraca nogom komfort i zdrowie.

Dzisiaj mijają dokładnie 2 tyg. od pierwszego użycia kremu. Pragnę zaznaczyć, że recenzja powstała w wyniku testów przeprowadzonych przez dwie osoby - mnie i moją Mamę.
Obie borykamy się z szeroko pojętym problemem 'zmęczonych nóg' - każda jednak ma inne objawy - u mnie jest to puchnięcie a u Mamy uczucie napięcia.

Zarówno u mnie jak i u Mamy po 2 tyg. regularne stosowania (codziennie wieczorem), objawy te zauważalnie  się zmniejszyły, podnosząc komfort codziennego funkcjonowania.

Po aplikacji czujemy na nogach przyjemny chłodek dzięki zawartości mentolu  (podejrzewam, że również mięty) oraz delikatne mrowienie, które ustępuje po paru chwilach.
Krem ma lekką konsystencję, łatwo się rozsmarowuje, do pełnego wchłonięcia potrzebny jest kilkuminutowy masaż, ale to nawet dobrze, nogom jest to potrzebne po całym dniu. Ja dodatkowo unoszę je jeszcze na parę minut, jeżeli akurat mam czas.



Po ok. tygodniu stosowania skóra nóg wygładziła się i uelastyczniła - nie wiem czy znacie takie uczucie napiętej, szorstkiej skóry, kiedy macie przemęczone nogi? My obie tego doświadczałyśmy, bardzo nieprzyjemne.. - krem znacznie zniwelował ten dyskomfort!


Zgodnie twierdzimy, że krem działa!

Z kwestii czysto technicznych - opakowanie to poręczna, miękka tubka, bez problemu wyciśnie się z niej krem do końca, ew. można ją łatwo przeciąć.
Otwór jest odpowiedniej wielkości, krem aplikuje się wygodnie.


Jego pojemność to 75ml a cena 7zł - bardzo przystępna jak za tak świetnie działający kosmetyk!
Dostępny jest na stronie sklepu Kosmetyki Elfa.


Ze strony swojej i Mamy - serdecznie polecamy!
Będziemy go dalej z przyjemnością używać!


Kosmetyk został mi udostępniony celem przetestowania i zrecenzowania. Nie ma to wpływu na moją opinię, która jest w pełni obiektywna i rzetelna.

7 komentarzy:

  1. Cena bardzo przyzwoita, ja zakupiłam Krem Lekkie nogi z eveline, który fajnie chłodził nam stopy, przez chwile nawet mam takie odczucie jakby nogi ważyły jakieś 15 kg mniej, Niestety moje stopy ostatnio potrzebują dużego nawilżenia, a ten krem im nie da.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anuullaa wiem co masz na myśli - u mnie po tym tygodniu stosowania skóra się fajnie uelastyczniła własnie dzięki temu, że dostała zastrzyk nawilżenia. Była taka nieprzyjemnie napięta i szorstka a teraz jest duża poprawa.
    Także polecam wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. za tę cene warto spróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tu przynzma ci racje w zimie jest zimno, a latem chlodzi świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo super sie zapowiada ten krem :) czasami ja też czuje takie napięcie, szczególnie w łydkach po całym dniu :) przydałoby mi sie coś takiego. Co prawda, mam żel chłodzacy z Ziaji do nóg, ale on tak 50/50 daje sobie radę:) A cena zachęca :D

    PS
    Ale super swiatecznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że taka cena. Moim stópkom przydałby się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też bardzo lubię ten krem, teraz jest w promocji w Naturze za 4.50zł (skorzystałam ;P) ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...