sobota, 22 października 2011

Zakupy: SPA z Biedronką

Przy okazji weekendowych zakupów w Biedronce, w oko wpadły mi dwa cudeńka :

BeBeauty Body Expertiv, Spa Bali, Żel pod prysznic z solą morską z wyspy Bali
BeBeauty Body Expertiv, Spa Ocean, Mydło glicerynowe z algami morskimi i solą z Morza Martwego


Póki co mogę powiedzieć, że mydełko ma właściwości peelingujące i ciekawy kształt a żel pachnie po prostu o-błę-dnie!
Z przyjemnością biorę się do testowania! Relacja wkrótce.

Udanego weekendu!

6 komentarzy:

  1. To jakaś nowość jest? Byłam parę dni temu w Biedronie i nie rzuciły mi się w oczy...
    natalia_lila

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalia jakiś czas temu była w Biedrze gazetka urodowa i tam te wszystkie produkty SPA były. Mydełko znalazłam jeszcze w koszu na środku, ale żel stał normalnie na półce - mam nadzieję, że wejdzie do stałej oferty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Helou! Ja zakupiłam mydełko ananasowo-kokosowe, choć powiem szczerze - głównie chłop używa, bo mnie krew zalewa, jak mam spłukiwać osad z mydła w wannie ( i tak docelowo myć ta wannę będę, ale przynajmniej się nie przykładam do zasyfienia). Planuje za to w najbliższych dniach dokupić peeling borówkowy o ile jeszcze go dorwę.

    OdpowiedzUsuń
  4. No witam, znalazłaś się!

    To mydełko też takie z ząbkami? Z funkcją peelingu?

    Peeling borówkowy zalega chyba w każdej Biedrze - u nas w Szcz jest sporo i dziś w Wlkp. też widziałam sporo.
    Dumałam nad nim i chyba się też skuszę :-)

    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ano pjoawiam się i znikam ;) Snuję sie to tu, to tam - sama sie zbieram, żeby coś popisać , ale czasu brak.
    A wracając do "biednych" kosmetyków - tak to z ząbkami - fajnie zdziera i pięknie pachnie, tylko mydlane farfocle mnie zniechęcają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga jak ten żel??ja jestem uzależniona od takich rzeczy a w Kamiennej go widziałam ale mydełek nie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...