czwartek, 27 października 2011

TAG: "10 pytań kosmetycznych od Majorki"

Wstępując na bloga Rodzynki przeczytałam o TAGu i jako, że Rodzynka postanowiła otagować wszystkich czytających, którzy jeszcze na niego nie odpowiedzieli, poczułam się wywołana do tablicy - mam nadzieję, że słusznie :-)
Zatem  - odpowiadam na TAG: "10 pytań kosmetycznych od Majorki"


Oto zasady:
Umieść obrazek ''10 pytań kosmetycznych od Majorki''
Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
Napisz kto Cię otagował
Otaguj 12 blogów tym tagiem
Poinformuj blogi o otagowaniu



1. Używasz kolorowych cieni do powiek czy naturalnych ?
Naturalnych, w nich czuję się najlepiej.

2. Co wolisz bardziej - pomadkę czy szminkę ?

Pomadki używam jedynie ochronne, oprócz tego lubię błyszczyki.

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Zdecydowanie nie! Tanie nie znaczy gorsze! 

4  Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Sama używam jedynie bronzera - uważam, że nie wszystkim dobrze w różach i powinno się ich używać z umiarem.

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę ?
Hmmm... hydrolat oczarowy ;-)

6.  Miałaś kiedyś problemy z cerą?
Kiedyś miałam większe, ale nadal walczę z zaskórnikami i zapychaniem. Moim problemem są również nadwrażliwe policzki.

7. Używasz filtrów?
Właściwie nie...

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Hmm... więcej pieniędzy byłabym skłonna przeznaczyć na kosmetyki do pielęgnacji twarzy - naturalne oczywiście :-)
 
9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?

Maseczki są dla mnie chwilą relaksu, kiedy mogę zamknąć oczy i wyłączyć się na chwilę. Używam niestety dość rzadko.

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają Ci się najbardziej?
Interesują mnie głównie makijaże oczu, lubię podglądać Evę Longorię, KIm Kardashian oraz Jennifer Lopez.



Jako, że TAG krąży po sieci już jakiś czas, trudno byłoby znaleźć 12 blogów , zatem podobnie jak Rodzynka, taguję wszystkie czytelniczki, które jeszcze nie odpowiedziały na TAG :-)
Pod postem umieśćcie proszę linki do notki z Waszymi odpowiedziami!

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Widzę, że wiele nas łączy ;)
    Fajnie, że odpowiedziałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, całkiem sporo :-)
    I dzięki, że mogłam pierwszy raz wziąć udział w TAGu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog, akurat w stylu jakim lubie. Dodaje do obserwowanych. Zapraszam do siebie www.beautyfascination.com w wolnej chwili:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gos dziękuję za przemiły komentarz!

    Z zaproszenia już skorzystałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz :* Hmmmm a mogłabyś mi powiedzieć orientacyjnie ile kosztują te Safe? Bo na ogół nie bywam w Biedronce, a chętnie przetestuję :)))

    Właśnie planuję zakup hydrolatu oczarowego i utwierdziłaś mnie w tym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...