niedziela, 30 października 2011

Info: Ułaaaaa ha rozdania dwa!

Trafiłam na Październikowe rozdanie u Shopping Monster - fajne nagrody, więc kuszę szczęście raz jeszcze :)


1. Essence - róż w sztyfcie LE NATventURISTA
2. Essence - eyeliner żelowy LE NATventURISTA
3. Essence - cień do powiek w kredzie LE Urban Messages 

***

A także na rozdanie w Szufladzie z Kosmetykami 

ZASADY:
1.  Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Pod notką o rozdaniu zostaw komentarz ze swoim mailem oraz nickiem pod jakim mnie obserwujesz
3. Dodaj mnie do swojego blogrolla
4.DODATKOWO: umieszczenie notki o rozdaniu wraz ze zdjęciem oraz zasadami (los więcej)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...