środa, 18 kwietnia 2012

System uznaniowo-motywacyjny? Jestem na TAK!

Jak długo zbierałam się do zakupu pędzla do bronzera same wiecie, bo sporo czasu temu prosiłam Was o polecenie czegoś godnego uwagi w rozsądnej cenie.
Wtedy to też zapoznałam się bliżej z Bamboo Bronzer Brush od Eco Tools i zapragnęłam go mieć.

Obiecałam sobie, że jak dostanę pracę to sobie go sprawię, jako nagrodę.
Pracuję już ponad miesiąc, ale jako, że ciągle miałam głęboko zakodowany tryb oszczędnościowy, szkoda mi było pieniędzy.
Aż któregoś dnia przeglądając eBaya, zobaczyłam tego puchacza w zawrotnej cenie 17zł z darmową wysyłką! Była to aukcja rodem z krajów azjatyckich, ale mnie to nie odstrasza - miałam już okazję robić takie zakupy i jestem zadowolona! Wszystko było wporządku, produkty są pełnowartościowe.
Fakt, trzeba troszkę poczekać (ok. miesiąca), ale cena to wynagradza.

Tym oto sposobem leci już do mnie bambusek :D



A system uznaniowo-motywacyjny wprowadzam w życie na dłużej - sprawdza się i jest taki przyjemny :-)

Miłego dnia!

25 komentarzy:

  1. Od dawna mam chęć na ten pędzel,fajnie,że do ciebie już leci;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, opisz koniecznie wrażenia z użytkowania tego pędzla jak już dojdzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja sobie zapowiem chyba, że jak skończę pisać pracę i się wybronię, zabiorę się na jakąś egzotyczną wyspę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i bardzo słusznie - niech system się rozprzestrzenia :-))

      Usuń
  4. fajnie jest tak siebie nagradzać :] wtedy dodatkowy zakup pierdółki nie przyprawia o wyrzuty sumienia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziesz z niego bardzo zadowolona. Sama go posiadam, fakt kosztował dość dużo, bo coś ok 50zł plus przesyłka, ale warto spisze się na medal:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :-)

    a ciekawa jestem jak jest z oryginalnością tego pędzla.. oglądałam troche aukcji na ebayu i te poniżej 20 zł nie wygladają na warte zaufania.. Nie to, że sie czepiam tylko tak się zastanawiam, czy fajtycznie te pędzle będą tak dobre jak oryg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Lilly,
      ja jestem pozytywnie nastawiona :-)
      Tak jak pisałam, już robiłam zakupy u azjatyckich sprzedawców - były to przedmioty różniastch kategorii - i nigdy się nie zawiodłam.
      Jak tylko doleci, zrobimy wspólne oględziny :-)

      Usuń
  7. cena bardzo korzystna, warto poczekac!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj do mnie z iHerb pędzele szły 7 tygodni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu, też nieźle.
      Aż z ciekawości wyguglałam sobie to iHerb, bo nie znałam - ale ceny dla mnie zdecydowanie za wysokie..

      Usuń
  9. Chyba też muszę się do takiego systemu zastosować, bo ostatnio pieniądze się mnie nie trzymają ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjawka trzeba sobie radzić - system nie zaszkodzi a może pomoże..? :-)

      Usuń
  10. Bardzo korzystna motywacja, Femme - podoba mi się Twoje podejście. Pędzel jest... po prostu niesamowity, kurczę no! Niestety mam pierwszoplanowe wydatki, które muszą byś zrealizowane :(
    Samo jego zdjęcie robi na mnie dobre wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na mnie taki system raczej by nie zadziałał. Chociaż kto wie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba się nagradzać. Też mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się ten pędzel. Ale na razie nie jest on w zasięgu moich możliwości finansowych.

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę! next time poproszę o cynk ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba się nagradzać, a co :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. 17zł? Jeju jak Ci zazdroszczę, mam straszną ochotę na ten pędzel... ale za każdym razem tłumacze sobie, że mam już tyyyyle pędzli.. :D :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...