czwartek, 31 maja 2012

Pielęgnacja: Naturalis Kosmetyki, Kompleks na naczynka

Dziś o półprodukcie do zadań specjalnych - Kompleksie na naczynka od Naturalis Kosmetyki :


Producent głosi :
Liposomowy kompleks oparty na suchych, standaryzowanych ekstraktach roślinnych, które gwarantują niemienną zawartość substancji czynnych oraz  najwyższą skuteczność produktu.

Kompleks  zawiera substancje  aktywne wpływające na poprawę stanu naczyń  krwionośnych,   zapakowane w nośnik liposomowy.   Synergistyczne działanie wszystkich składników polega na obkurczaniu, wzmacnianiu, uszczelnianiu i zwiększaniu elastyczności naczyń krwionośnych. Kompleks redukuje zaczerwienienia i podrażnienia skóry.  

Lecytyna, o dużej zawartości fosfatydycholiny, gwarantuje dodatkowy doskonały efekt nawilżający oraz działanie przeciwzaskórnikowe. Małe transportery liposomowe pomagają substancjom czynnym przeniknąć przez warstwę rogową naskórka, dzięki czemu mogą działać w głębszych warstwach skóry. 

Kompleks został wzbogacony o Kwas Fitowy, naturalny chelator metali przejściowych, dzięki czemu bez obaw można łączyć go z witaminą C w formie L-Ascorbic Acid. Składniki kompleksu zdecydowanie przedłużają stabilność witaminy C, wykazują także silne działanie antyoksydacyjne oraz ochronne przed promieniowaniem UV. Tak więc KOMPLEKS DO CERY NACZYNKOWEJ doskonały dodatek do  serum z witaminą C i E.

W skład kompleksu wchodzą: ekstrakt z owoców kasztanowca, ekstrakt z ruszczyka kolczastego, rutyna, witamina C, lecytyna, hesperydyna, MSM – organiczny związek siarki

Zastosowanie: kompleks liposomowy może być zastosowany do pielęgnacji cery: naczyniowej, z trądzikiem różowatym,  jako środek łagodzący zaczerwienienie w kuracjach kwasami i retionoidami, wspomagająco w preparatach antycellulitowych w przypadku skóry naczyniowej.
Zastosowanie wyrobach emulsyjnych (kremach, mleczkach, serach, balsamach) oraz beztłuszczowych żelach, do pielęgnacji skóry twarzy i ciała.

Skład: Aqua, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Ruscus Aculeatus Root Extract, Lecithin, Glucose, Rutin, Ascorbyl Glucoside, Sulfonyl MethaneHesperidin Methylchalcone, Phytic Acid, Benzyl Alcohol, Phenoxyetanol

10g/10zł


W tym miejscu wypadałoby krótko przypomnieć jaką mam cerę - otóż wredną. 
A konkretniej - mieszana, partiami przetłuszczająca się, miejscami wrażliwa. Płytko unaczyniona na policzkach.
I to właśnie policzki od zawsze przysparzają mi najwięcej problemów - przez znakomitą większość czasu gości na nich bowiem burak, który ledwo daje się ukryć pod makijażem.
Dlatego właśnie skusiłam się na zakup Kompleksu na naczynka.

Kompleks ma postać nieprzeźroczystej cieczy o brązowawym kolorze i , delikatnie mówiąc, kontrowersyjnym zapachu.


I pisząc kontrowersyjnym, mam na myśli naprawdę ciężkim do zniesienia.. Nawet nie bardzo umiem go opisać, z lekka trąci rybą, to na pewno.
Nic to, wybaczam mu to, tym bardziej, że smrodek szybko się ulatnia.
Wybaczam mu, bo.. działa!

Stosuję go 3 miesiące i jest widoczna poprawa.
Poliki nie są już tak nadreaktywne jak dotąd. Zmiana temperatur, fala emocji, kąpiel - to były czynniki, które ostro dawały mi w kość. 
Teraz natomiast poliki ledwo się zaróżowiają, nie pieką, nie są ściągnięte - mogę powiedzieć, że jest coraz bliżej normalności.
Na tą chwilę absolutnie nie wyobrażam sobie bez niego pielęgnacji mojej kapryśnej cery - spełnia moje oczekiwania, uspokaja, łagodzi i stabilizuje. Ujednolica koloryt.
Ciecz genialna w swej niepozorności!


Jak go stosować?
Kompleks może być używany :
~ solo - i tak właśnie ja go stosuję - kropelka na palec i delikatnie, kolistymi ruchami wmasowuję w poliki, pod koniec lekko wklepuję;
~ jako składnik formulacji - i tu za producentem : Surowiec należy dodawać do ustabilizowanej emulsji - jako ostatnią fazę. Bezpośrednie połączenie z czystymi olejami (niezemulgowanymi) może doprowadzić do rozpadu struktur liposomowych.
~ jako dodatek do gotowych kosmetyków  - wtedy najlepiej dołączyć do nich kompleks tuż przed aplikacją

Zalecane przed producenta stężenie : 3-20% ( mnie jednak 100% zupełnie nie podrażnia a teoretycznie mogłoby).


Przechowywanie :
W temperaturze od 5 do  20oC .
Nie podgrzewać pow. 40oC.




Jeżeli borykacie się z podrażnioną, nadreaktywną cerą i oczekujecie ukojenia i wyciszenia buraka - spróbujcie! Ja żałuję, że czekałam tak długo!




Miłego dnia!


9 komentarzy:

  1. Ja w Naturalis raz przejechałam się na zakupach i więcej tam kupować nie będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na produktach czy obsłudze?
      Ja w obu kwestiach jestem zadowolona.

      Usuń
  2. Ciekawy produkt. Mam cerę naczynkową, jest trochę lepiej, ale przydałoby się je profilaktycznie wzmocnić. Cena zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takze mam bardz owredna skore... I juz nie wiem co stosowac ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam problemów z naczynkami, ale fajnie było poczytać o takim kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :d półrocznica to jeszcze nic się nie stało! nie przegam rocznicy :)) haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Cera tego typu niestety jest bardzo trudna w pielęgnacji, coś wiem o tym ale u mnie na dłuższą metę nie sprawdziły się tego typu rzeczy...podchodzę teraz z większą ostrożnością.

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam cerę naczynkową, jaka cena tego kosmetyku?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...