wtorek, 31 stycznia 2012

MINI ROZDANIE KARNAWAŁOWE! - ostatnie godziny!

Wróciliśmy z wyjazdu do Rodziny, na który ja załapałam się dość spontanicznie - stąd cisza wczoraj i dzisiaj.
Ale już jestem, biorę blogaska w obroty i mam nadzieję, że do mnie wpadniecie :-)


Jednocześnie uzmysłowiłam sobie, że do końca mini rozdania zostało jedynie parę godzin - jeżeli jeszcze się nie zgłosiłyście a chętnie przygarniecie duochromka, to serdecznie zapraszam! A jak uzbiera się Was 20, dołączy do niego obstawa ;-)
Za wszystkie dotychczasowe zgłoszenia i sugestie zawarte w odpowiedziach na pytanie 'konkursowe' bardzo dziękuję! :-)

4 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...