piątek, 27 stycznia 2012

Nowy element domowego looku...

... nieee, nie nadaję się do wstawiania stylizacji, to nie moja bajka :-)
Jednakowoż skoro już zaczęłam, pokażę Wam jakie urocze paputki można obecnie kupić w Biedronce za 13,99zł!

Mój Mężulek zakodował sobie jak piszczałam na ich widok i dziś po pracy zaskoczył mnie prezentem - przekopywał limitkowe kosze i ustrzelił dla mnie dokładnie takie kapciochy, jakie chciałam!
Kochana chłopina moja :*

Rzeczone kapciochy :

I się ze mnie śmieje, że na blogaska wstawiam.. no coo, mój blogasek, phhrr! ;-)

Na stronie Biedronki pokazany jest jeszcze jeden wzór, ale wiem, że są też panterkowe i kremowe, może jeszcze jakieś..?

Podobają się?
Kupiłyście sobie też takie? Może inny wzór?

20 komentarzy:

  1. Milusie ;) Sama bym chciała takie dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olga Ma niebieskie laczajki w paski z pomponami:D Z poprzedniej edyszyn :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze ciapeczki :D
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne... Ja mam juz drugą parę biedronkowych kapci, ale takie wysokie... Pierwsza kupiona, bo kapcie zjedzone przez szczeniaka w domu... Druga.. z tego samego powodu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamma mia jakie piękne kapcioszki :D Gdyby mi Mikołaj nie przyniósł ostatnio to pewnie bym zapolowała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ach ta Biedronka i jej kuszące okazje:)urocze

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam właśnie takie z Pepco włochate i wyższe :D cieplutkie takie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super cieplaki :) jak dobrze, że Biedronka jest tak blisko :D haha

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę jak Wam się paputki podobają - cieszę się, dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No że ja mam do Biedronki tak nie po drodze, ale chyba jutro się przejdę, w ramach spaceru z dziećmi. Oby jeszcze były! A jeśli na serialowy tag masz ochotę, to zapraszam. Taka weekendowa lekka notka dobrze robi i czytającym, i wpisującym. Pozdrawiam i udanego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakie fajne papucie :D Pozazdrościć mężczyzny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie takich ładnych nie było, po domu śmigam w ala Emu, również z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te kapcie jakościowo są do dupy, po m-cu chodzenia w nich podeszwa wygląda jakby ją walec przejechał, nie polecam, badziewie i bubel, wizualnie ok, ale lepiej dodać dychę i nie kupować takiego szajsu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i czas spędzony na moim blogu - zapraszam ponownie!
Chcesz skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie - śmiało! Jestem do Twojej dyspozycji :-)

Jeżeli Twój komentarz jest obraźliwy, zawiera wulgaryzmy lub spam, zostanie usunięty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...